Handlekurv:

Ingen produkter - kr 0,00
Du har ingen varer i handlekurven.

Frakt og levering

Julen 2015

Frist for bestilling for å få pakken tidsnok til jul er satt av posten til å være onsdag 16. desember.

 

 

Posten sender deg SMS og -eller e-post når ordren er klar til henting.

Posten oppbevarer alle ordre i 14 dager fra melding om henting er sendt ut. Dersom du ikke henter ordren din innen disse 14 dagene og vi ellers ikke har blitt kontaktet av deg, vil du da ikke ha oppfylt kravene som stilles til deg i henhold til Angrerettloven §11 og §13 og mister således angreretten. Slike uavhentede pakker fakturerer vi med et gebyr pålydende kr 400,00 for å kompensere for administrasjonskostnader. Faktura blir sendt til registrert adresse per brevpost med betalingsfrist på 14 dager før saken eventuelt blir oversendt til vår inkassoavdeling for purring og eventuelt inkassovarsel.

Fraktalternativ og fraktkostnader

Brev eller pakke –  Avehengig av størrelse blir sendingne sendt som brev eller pakkepost. Fraktprisen pr forsendelse er på 150 Kr.  Pakker blir sendt til ditt lokale postkontor/post i butikk. Straks ordren fysisk er sendt fra vårt lager mottar du en e-post med blant annet sendingsnummer slik at du kan spore pakken din på www.posten.no. Avhengig av hvor i landet pakken skal, vil leveringstiden  normalt være mellom 2-6 virkedager. Når pakken ankommer postkontoret/post i butikk mottar du e-post med varsel om dette. Dersom pakken din ikke blir hentet innenfor fristen på 14 dager vil du motta flere varsler på e-post i denne perioden som minner om ankommet pakke til deg. Har du registrert gyldig mobiltelefonnummer vil du også motta disse varsler på SMS.

Leveringsteder

Vi sender kun til adresser i Norge.

 
Mangler, feil og skader på leveranse

Hvis det mangler en eller flere varer i forhold til din ordre og dette ikke skyldes at du har en restordre liggende hos oss, kontakter du oss så fort som mulig på e-post info@wilesco.no. E-posten må inneholde følgende informasjon:

- Ordrenummer/fakturanummer
- En beskrivelse av (hva som er) feil/mangler

Vi vil da undersøke saken og rette opp feilen uten ekstra kostnad for deg.
Hvis man oppdager at pakken er skadet allerede ved avhenting på postkontoret/post i butikk må du melde fra om dette med en gang. Det skal da registreres et skadeskjema på postkontoret/post i butikk og varen returneres. I tillegg skal det sendes en melding til info@wilesco.no med informasjon om ordrenummer og hvilken skade som har oppstått. Oppdager man en transportskade først når du åpner emballasjen, må du snarest ta med deg hele forsendelsen, inklusive emballasjen, tilbake på postkontoret/post i butikk og fylle ut et skadeskjema der. Postkontoret/post i butikk hjelper deg med utfyllingen av deres standard skadeskjema.

 

Savnet pakke

Straks en pakke fysisk er sendt fra vårt lager mottar du en e-post med blant annet sendingsnummer slik at du kan spore pakken på www.posten.no.
Bruker pakken mer enn de normale 6 virkedager på å nå fram kan du kontakte ditt lokale postkontor/post i butikk for enkel etterlysning av pakken. Dersom dette ikke fører frem kan du kontakte oss og vi vil etterlyse pakken.